Sedabcksz Kızlar yeni doğan kıyafet neler almalıyım kaç adet almalıyım 0-3 ay mı 1-3 ay mı almalıyım tecrübelerinizi aldıklarınızı yazar mısınız bebeğim kış bebeği olucak hastane çıkışı 2 adet yeterli oluyor mu
Hizligonzales Sedabcksz hastane cikisi ben 1tane 10lu 2tane 5li aldim oglumdada bu şekilde almistim onun dışında 0-3 ay ve 3-6 ay seklinde 4er tane alt ust takım tulum ve zibin almıştım. Bu sekilde yeterli oluyor.
lilamom Sedabcksz gene en azından yenidoğan 3-4 takım olsun benim ilk bebeğimde bebek çabuk büyüyor alma vs diye iki takım aldırdılar gerisini hep 3 yada 6 aldım resmen rezillik çektim tekrar alışveriş yaptım 3 kgydu bebeğim hersey büyük geliyordu içinde yüzdü çocuk ayrıca zaten kaka vs hemen kirleniyor değiştirmek gerekiyor sürekli ben şimdi 1 tane 5 li hastane çıkış 3 tane ayrıca yenidoğan tulum alt üst birde 3 ay aldım 4 tane sonra kg sına göre karar vereceğim diğer kızımdan kalan kıyafetlerde var
TomrisHanim Sedabcksz az aldım ya 5 tane 5li takım 5 tane zıbın aldım corap 3 tane 😂😂 mendil 6 tane vs cabucak büyüyor diye yenidoğan az aldım
e_blue_sky_a Sedabcksz ben de şubat. Valla bende biseyleri geniş salaş alma huyu var hep 3-6 alırım gibi. Mesela mart-nisan-mayıs istanbulda soğuk oluyor kışlık-baharlık 3-6 alırım. Yazlıkları 6aylik ya da 6-12 alırım. Yeni doğan 0-3 çok çabuk büyüyor benim yeğen 2.400 doğdu Bi iki ay içinde Yeni doğanlar olmuyordu
Sedabcksz Hizligonzales 0-3 ay 3 adet var 1-3 aldım tulum takım falan onları değiştireyim mi 3-6 ile tecrübesizim o yüzden soruyorum 🙈
Hizligonzales Sedabcksz ne kadar aldiniz cok aldiysaniz değiştirin bencede ama 2 3 tane aldiysaniz dursun
Sedabcksz Hizligonzales 1-3 ay 4 tane alt üst takım 2 adet 1-3 ay tulum 3-6 ay 1 adet tulum 0-3 alt üst takım 3 adet
Tinii_minii_mom Sedabcksz bence artırmalısın az olmuş gibi geldi bana. Gün içerisinde bir çok kere kıyafet değişimi oluyormuş çünkü. Evet büyüyorlar hemen ama ilk aylar tuvalet kusma vs vs çok da kirleniyormş
Hizligonzales Sedabcksz bence yeterli degistirmeyin ideal bundan sonra alacaklarinizu 3-6 ay seklinde alirsiniz.
Sedabcksz Çevremde yeni anne olanlar yeterli olduğunu söylüyorlar hemen büyüdüğü için ama işte o yüzden birde sizlere sormak istedim
Tinii_minii_mom Sedabcksz yenidoğan az aldım. 0-3 uzun zıbın odaklı aldım şubat gibi gözüküyor. Soğuk olacağı için. İçine atlet aldım. Her ne kadar çabuk büyüselerde yıkamak sorun elbetteki. 6-7 tane almakta fayda var bence. 3-6 ayı kısa kollu zıbın şeklinde aldım altına tayt. Ağız mendilini herkes çoook alın diyor bende 20 tane falan var şu an. 6 ayım baya var. Hem uzun zıbın hem kısa zıbın hemde tulum şeklinde. Sabahları sıcak akşamları serin olabiliyor istanbuldayım. 6-9 çok az var almadım çok. En çok 3-6 ay ve 6 ay diye aldım
Ayse--__ Çabuk büyüyor diye az aldırdılar sürekli yıkamam gerekti yenidoğan takımlar bile büyük oluyor birde, çiş çıkabiliyor kusabiliyor benim oğlum oldu altını açınca, bazen birtakım işler olabiliyor 😅 o yüzden az almayın bence ben tekrar alışveriş yaptım
Sedabcksz Ayse--__ canım sende sezeryan olmuşsun sanırım bende sezeryan olacağım neler yaşadın anlatır mısın ben korku heyecan hepsi bi arada ameliyat denilince ürperiyorum
lilamom Ayse--__ aynı şeyi düşünüyorum bende yok hemen buyur alma büyük al falan çocuk doğdu kıyafetler olmuyor habire kaka taşıyor süt oluyor tekrar alışveriş yaptım yada çoğunu büyük büyük giydi içinde kayboldu kötü durdu şimdi 2. Ye hamileyim 5 takım aldım en azından yenidoğan 6 tane de 3 ay aldım
Sedabcksz Ayyyy valla herkes ayrı konuşuyor 😂 inşallah yeterli gelir aldıklarım siz kaç takım aldınız toplam 😂
Ayse--__ Sedabcksz evet 31 temmuz da oldum bende 38+4 de hiç ameliyat olmamış biriydim anestezi falan ilk defa aldım korkuyordum ama o kadar sakın kaldım ki Allah bir güç veriyor gerçekten korkma hiç yani o bebek ordan çıkacak sonuçta doktorlarda zaten bunu sürekli yapıyorlar kasma hiç ben bi giderken ağladım birde oğlumu görünce 🥰 ağrı olarak da bel ağrısı kalıyor diyorlar iğneyi olurken kasılmakla alakası var bence benim şükür ağrım kalmadı baş ağrısı için nescafe tükettim yanında hoşaf götürebilirsin ilk gün sıvı besleniliyor bu şekilde