Hil7889 film işini bilemem sizin tercihiniz ama ben bi kaç poz anımız kalsın istiyordum masayı biz süsledik eşim evdeki keten gömleğini ben elbisemi giydim bebiş de beyaz bi takım. Ablam çekti telefonuyla. Müthiş oldu iyi ki yaptım bugün geldim hastaneden dönüp dönüp bakıyorum. Çok tatlı cok güzel bi anı, hiçbi şey kalmayacaktı geriye. çok kişisel bi şey film kendi adıma uğraşmayacağım abartı bi şey ama denk gelirse de izliyorum yani o da tercih meselesi nasıl içinize siniyorsa öyle yapın 😍💕