Tugcecan26 normalde asla fotoğraf çekilmeyi sevmem düğünümüzde falan da dış çekimdi bilmemne yaptırmadım düğün esnasında da kameramanı da benden uzak dur dibime girme diye tembihledim 😂 ama bu baska kızımın ilk anları, babasıyla ilk tanışma anı vs. çekilecek diye gönlüm kayıyo 🧚🏼♀️ belki de büyüdüğünde hiç ilgisini çekmeyecek ama 😂😂 yenidoğan çekimi istemiyorum yaşadığımız yerdekiler pilot milot yapıyolar cocukları yazık 😅