Buse__ylmzz07 Meneksedemir 1234G kasılmayla sancı birdi hem sertleşiyordu hem ağrı giriyordu kahvesever__ __mom1 Aylasss97 Htcdgrl Betustrkmn Teşekkür ederim kızlar😍❤️ Çok tatlış bişi ama acıyla hala tam odaklanamadım ona
Esmagrr Buse__ylmzz07 benim de ilk doğumda öyle olmuştu benim değilmiş gibi hissetmiştim aylar sonra hemen bebeği pat diye benimseyemiyorsun
Buse__ylmzz07 Esmagrr valla bu 2. Doğumum. 22.30 da doğdu saat 01.36 yeni kendime gelip kucağıma alabildim valla
gokcetugumm Yaaaa çok sevindim darısı başımıza 7 cmle gitmek 😍🙏 sağlıkla Güzel gunlerde büyütün minnosunuzu😍☺️❤️
Selmapiskin Buse__ylmzz07 hayırlı olsun canım. Allah analı babalı büyütsün. Hangi hastanede doğum yaptın
Zzeyynep04 Buse__ylmzz07 Allah analı babalı büyütsün ben doğuralı 2 ay oldu ama hala doğurmuş annelerin yorumunu görünce o amıma gidiyorum.