eveb19 SNurays benimde 2subat görünüyor dogum ama sezeryan olacagim icin muhtemelen ocak sonu gibi dogar henüz sadece disarda giymesi icin tulum aldim sadece indirim denk geldikce almayi düsünüyorum
Bussraablg Nur_50 evet o yüzden kimseyi dinlemiyorum şey diyorlar hamilelikte sağır rolü yap o şekil bende 😂 herşey çık pahalılaşıyor kenara attığı. Kâr 🤭
Nur_50 Bussraablg kesinlikle öyle maddi olarak seni zorluyacak çevre mi alacak sanki boşver 😃istediğini al
duriskonunannesi Nur_50 inşallah ,hayırlısıyla bu yolda bekleyen herkesin sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🤲❤️