Nur_50 hiçbir şey almadım kız olursa kızımdan kalanları giyer bı hastane çıkışı alırım ona kış bebeği olacağı için erkek olursa da yine zibinlar unisex kıyafetler var kızımdan kalan bir süre onları giyer sadece birkaç tane 5 li takım ve hastane çıkışı alırım zaten çabuk büyüyorlar ilk zamanlar akillandim ilkten giydirmedigim o kadar kıyafeti oldu ki gerek yok alırsam da herşeyi 3-6 ay, 6-9 ay alırım ama biraz geçsin ıslak mendile yatırım yapmayı düşünüyorum,bezi de her bebeğin tenine göre değişiyor kimisinin alerjisi oluyor kimisinin olmuyor o markada deneyip ona göre stoklayacam