Ireeeeem Bende susuz kaldığım zaman ve dinlenmediğim zaman kasılmalarım oluyor. Progestan fitil kullanıyorum sadece. Şu birkaç gündür sağ tarafıma yattığım zaman da taş gibi oluyor bebeğim. Adet sancısı gibi sancım da oluyor arada. Kasılmalar devam ediyor ama sürekli olmuyor bende. Sol tarafıma yatıyorum. Oturduğum zaman da kasılıyorum, ayakta durduğum zaman da kasılmalarım oluyor, yürüdüğüm zaman da oluyor. Yalnız değilsin yani korkma kendini strese sokma sadece sabretmeye çalış. Çünkü başka türlü geçmiyor. Sen gerildikçe kasılmaların artar zaten. Ben bunları yaşıyorum elimden geldiğince yatıyorum hiç kalkmıyorum. Başka da söyleyebileceğim birsey yok maalesef keşke elimizden birsey gelse :(