Artık çok kötü hissetmeye başladım 2 gün tedavi aldım eve döndüm 2 gün sonra tekrar hastaneye yatmam gerekti. Henüz 28 haftalığım. Bu nereye kadar böyle gidiyor nolur birileri bana yardım etsin kalbim sıkışıyor. Nst sancısı yüzünden hastanede yatıp tedavi gören arkadaşlar eve geldiğinizde bu kasılmalarınız bitti mi ?? Devam ettiyse tekrar mı yattınız ya da bir ay mı yattınız? Tedaviyi alıyorum 2 gün sonra nst temiz gelince yolluyorlar ama tedavi kesilince yine aynı bana bi yol gösterin nolur