defnezumram 7 8 güne düşüyor göbek bağı ya sıkıntı etme. Ebeniz çok iyiymiş mama sevmiyor 😂 onunla konuş sürekli. Kızımda sütüm az mı çok mu kafaya çok taktım meme mama gittik oğlumda ise şartladım kendimi hiç kafama sokmadım böyle düşünceler. O kuvezdeyken bile sütüm fosur fosur geliyordu mama takviyesi yapmadık. Bunda da hiç sütüm gelecek mi yetecek mi stresine girmiyorum çünkü beyin direkt bunu algılıyor süt üretimi azaliyor