CgladaP banada ilk gün midesi tesbih tanesi kadar sütün zaten az gelecek gerekirse her ağladıkça emzir anne sütü vücutta hazmı en kolay şey o yüzden sen doymuyor diye düşünebilirsin ama her ağladıkça emzirirsen bebek klostruma ulaşır onun azıcık bişeyi bile sarılığı engeller. Özellikle ellerine eldiven başına şapka takma emerken ten teması kurun bu hem bebeğin sağlıklı gelişmesini hemde senin beynine süt ver komutunun gitmesini sağlar dedi bayağı konuştuk bugün ebeyle diyebilirim nasıl emzirmem gerektiğini bile gösterdi