Kızlar bugün kontrolüm vardı 39+4 üz nstde asla sancım cıkmadı herseyimiz normal dedi doktorum 1 hafta daha bekleyelim dedi beklemedeyiz ama kızımın asla gelesi yok ne yapacağımıda şaşırdım artık bende kavusmak istiyorum artık dua edin sağlıkla kolaylıkla kavuşalım 🥺🥹🥹