Ssseval GldenRzgarAkta sütü de eklersem ortalama beslenme şeklim sennkine benziyo😀 teşekkürederim canım. Ben normal de yemek yeme düzenim dengesizdi aç gezerdim, şuan az mı yiyorum diye düşünüyodum . Yerinde imiş yediklerim🙂
Selim_Alparslan Hlmehsyn tost yapabilirsin kaşarı canım 😋 sütüde aromalı içebilirsin ben muz püresi yapıp içine ceviz parçalıyorum çok güzel oluyor birazda bal katıyorum
DamlaFatih Hlmehsyn arkadaşım doğru düzgün yemek yemez sebze tüketmez abur çuburla geçirirdi öğünleri kızardık bu çocuk Nası beslenecek kilo alacak diye ama hergün muz yermiş iki üç tane çocuk bi doğdu maşallahı var 😂 ben muza güveniyorum 🤓
Neseyakut GldenRzgarAkta bebegi zayıf anneler var bu taktikler onlar için. Sizin o şekilde doğum yapmanız bu bilgilerin yanlış olduğu anlamına gelmez .
GamzeCan Hlmehsyn canm bide yeni öğrendim sabah aksam birer kasık zeytinyağı ic doğal olanından. E vitamni olduğu icin bebeğin hızla büyüymesni sağlıyorms
Yoncaarslan Hlmehsyn canım biz 33'te 2150 gr 36 da 2900 gr, 37de 3150 gr olduk cuma 38 olucaz bakalim be kadar olduk ama ben haftada 250 gr aldirmisim bebege hergun 2 bardak sut, 3,4 cesit meyve, 1 adet muz, 1 kase yogurt mutlaka tüketiyorum
Pink05 Hlmehsyn sütü tek içmiyorsan karıştırıp içmeyi dene canım muz sut ceviz bal karıştırınca güzel oluyor