Ssseval eğitime ihtiyacın yok bence. Gebe kalmadan önce nasıl besleniyosan o şekilde devam et bebek alacağını alıyor zaten senin depolarından. Ben nemi yiyorum yazayım sana
Sabah en ufak oğlumla kahvaltı ediyorum diğerleri okulda işte oluyorlar.
Bir dilim peynir 6 7 zeytin bir yemek yaşığı kadar vişne reçeli Hergün değil ama gün aşırı bir haşlanmış yumurta çeyrek ekmek 3 bardak paşa çayı bir bardak taze sıkılmış portakal suyu
Öğlen yemiyorum aralarda portakal mandalina elma eğer evde varsa kuruyemiş ( ufaklık patlamış mısırı çok sever hergün öğleden sonra patlatırım bir tabak mısır yerim )
Akşamda artık ne pişirdiysem bir tabak ekmekle yada ekmeksiz onu yiyorum yemek sonrası yine evde olan meyvelerden
Gecede bir bardak buz gibi süt
Bu kadar şuan 3 kilo kızım daha doğuma 4 hafta var erken gelmesse eğer 4 kiloyu da geçer
YANİ DEMEM OKİ BULAMAYANLARI ALAMAYANLARIDA DÜŞÜNEREKTEN HİÇBİRŞEYİ ABARTMAMAK LAZIM CANLAR 😘😘😘 İYİ GECELER UYUYABİLİRSEK TABİ 😘🤣