Daisysever normal doğum yapmadım, süreci bilemem. Sezaryen doğum yaptım, ilk gunden itibaren kendimi iyi olacagima inandırdım ve şükür sürecim iyi geçti. Burada mesele sizin kendinizi nasıl iyi hissedeceginiz. Zorluk durumu değişebilen bir şey çünkü. Normal doğum yapıp 40 gün zorluk cekeni de gördüm, sezaryen yapıp 1 haftada toparlayani da. Bu süreç tam tersi de olabilir. Önemli olan sizin kendinizi nasıl iyi hissedeceginiz