Daisysever Öncelikle merhaba, vücut yapım çatım vs normal doğum için uygunmuş ama süreçten korktuğum için sezaryen tercih ettiğimi söyledim doktoruma sizce hangisi ikisinin de zorlukları olduğunun farkındayım ama normal beni çok ürkütüyor
TgbHmz Daisysever Bende 34 hafta hamileyim catım biraz dar bugun konrtolde doktorumla beraber sezaryene karar verdik çünkü bende çok korkuyorum korkunca da tansiyonum düşüyor ve direk bayılıyorum doktorum da bunu bildiği için sen istesen de normal yaptıramam sana çünkü senin doğurman lazım dedi en sağlıklısı dedi doğumun her ikisi de zor bence bebek sağlığı kadar anne sağlığı da çok önemli çok korkup panikleyip o anı eziyete çevirmenin bir anlamı yok bence bu benim fikrim herkes kendisini daha iyi tanır😊 Allah sağıklıkla kucağımıza almayı nasip etsin bir şekikde doğuracağız
simaymasalim Daisysever valla iki doğum seklinin de zorlukları var kesisiz dikişsiz normal doğum çok nadir gördüm şimdiye kadar ilk doğumumu sezaryen yaptım hem korkularından dolayı hemde kardiyoloji doktorum onay vermediği için mecburi sezaryendi zaten ağrısız acısız 2. Gün ayakta kendi işimi yapıyordum mükemmel bir doğum oldu inşallah buda öyle olur hiç doğum yapmış gibi değildim genel anestezi ile oldum ne baş ağrısı ne anestezi sersemligi hiç bisey yaşamadım çok rahattım normali düşününce diyordum hep alttan dikişim olacağına üstte olsun en azından gözle görüyüm neyin ne olduğuna görerek dikkat ediyim diye düşünüyordum doğum öncesi ağrıları yaşamadım doğum esnasında ıkınma bebek çıkma acısını yaşamadım kesi dikiş acısı yaşamadım zorluk çekmedim çok şükür sezaryenden aşırı memnunum kişiye göre değişir bu durumlar ama bende böyle ilerledi 😊
dnzdefne Daisysever Kızlar imkan varsa sezeryan olun. Allah aşkınıza o normal doğumun acısını cefasını neden çekesiniz.
ladyax Daisysever benim annem 3 sezeryan doğum yaptı beni normal doğurtmaya çalışmışlar zorla olmamış açılması hiç olmamış ölü doğmuşum çektiğim acıların yanında sezeryan bir hiçti der hep 3 doğumundan sonra da 2 gün sonra kalkıp süpürge bile yapmış. Bende sezeryan olacağım ama benimki mecburi kalp hastalığım dolayısıyla
Humeyraa12 Bugün daha sezeryan olan biriyle konuştum ve sürecin zorlu olduğunu söyledi. Banada normal doğum çok ürkütücü geliyor kendimde o cesareti bulamıyorum ama bence hiçbir sorun yoksa normal doğum fıtrata en uygun doğum. Şimdiye kadar tüm insanlar nasıl doğurduysa bence bizde Allah’ın yardımıyla bir şekilde doğururuz. Allah kimseye kaldıramayacağı yükü yüklemez bu ayet aklıma geliyor ve heyecanım korkumu dizginliyorum
bdenerigokce Humeyraa12 normal doğum fıtrata uygun olması zor olmayacağı anlamına gelmiyor, imtihan dünyasındayız 🤷♀️ normal doğum beni aşırı korkutuyor
Humeyraa12 bdenerigokce tabiki ben normal doğum kolay demedim ki ama herhangi bir sorun yokken vücud normal doğuma elverişliyken sezeryan seçimi bence olmamalı tabiki herkesin kendi fikri saygı duyuyorum. Belirttiğim gibi benide aşırı korkutuyor normal doğum
Gam simaymasalim Ay çok güzel anlatmışsınız içim rahatladi okuyunca bende başlarda normal doğum isteyip yaklaştıkça sezeryan olmaya karar verdim alttan dikişten daha çok korkuyorum kimisinde çok ciddi yırtılma oluyormuş düşündükçe ürktüm bir de bebeğin kolu bacağı sıkışır korkusu sardı içimi kendi istegim ile sezeryan olucam insanlara söylediğimde sanki çok kötü bir şeymiş gibi karşılıyorlar ama sizin yazdıklarınızı gördükçe motive oldum 🙏
bdenerigokce Humeyraa12 normal doğum yapabilirsin dediler arkadaşıma 40 dikişi var poposuna kadar 🤷♀️
Bulbulyuvasi Humeyraa12 kendini kasıp korkma. Benim kadar dikiş yiyen var mıdır sanmıyorum kesi atıldığı halde bebeğim beni yardı çıktı. Çok şükür iyiyim daha loğusalığım bitmeden eridi içten dikişlerim dıştaki dikişlerim de düştü
simaymasalim Gam kim neyi nasıl karsilarsa karşılasın burada önemli olan bebeğin ve senin sağlığın belki hersey çok güzel ilerleyecek ama canlı canlı şahit olup gördüğün bir olay seni psikolojik olarak ömür boyu etkileyecek bunu yaşayıp 2. Cocuga cesaret edemeyen bir sürü anne var dogumum güzeldi ama çocuğum doğum esnasında havasız kaldı ne zorluklar çektik diyen ki bu havasız kalma durumu gerçekten çok önemli bir durum epilepsi bile olabiliyor bebekler havasızlıktan beynine pıhtı atarsa çok yakın sakit olduğum bir durum bu hepsini geçtim okadar acı ağrı çek suni sancilarla bekle ee noldu bebek strese girdi hadi sezaryene 2 gün ağrı çekip o zorluğu çekip doğum yapamayıp bebeğin kalp atışı zayıfladı kakasını yedi diye hadi sezaryen ee o çektiğin ağrı suni sancılar ne olacak ozaman hiiic gerek yok imkan varsa al sezaryen gününü sabahında hazırlan yap saçını makyajını gir doğumuna 1 saat yap çık miisss illaki kişiden kişiye değişir ağrı sızı olabilir sezaryen sonrası ama geçiyor hiç olmayan bile oluyor şekil a beenn🙋🏻♀️😅
Yazmelegi_ Daisysever normal doğum yaşamadım ama genel anestezi ile sezeryan oldum 2.3 gün zordu ama Gyet memnunum
ladyax Daisysever etkilenecek ve korkacak olan yorumun devamını okumasın hassas içerik anlatacağım. Arkadaşıma da normal doğum dendi her şey çok güzel gidiyor açılması o bu derken bebek gelirken elini yüzüne koydu ve o şekilde geldi arkadaşımın poposuna kadar yırtığı var ve aşırı kan kaybından 3 gün hastanede yattı bebek tırnağıyla rahim içini yırttığı için. Her zaman fıtrata uygun diye her şey güzel gitmeyebiliyor ama çok güzel örnekler de var babannem 4 doğum hepsi 4 kilo üstü sıfır dikişle normal doğurmuş bu biraz şans meselesi
nurbanu-y Daisysever bende aynı şekilde korktuğum için sezaryen tercih ettim. Normal doğum çok istiyordum ama zaman daraldıkça normal doğumun belirsizliği beni çok korkutmaya başladı psikolojim alt üst olmuştu resmen düşünmekten. Sezaryen de kolay değil elbette sonuç olarak bir operasyon geçiriyorsunuz. Ama tercihimden dolayı hiç pişman olmadım çok şükür herşey cok güzeldi 43 günlük oldu bebeğim ilk 3-4 günden sonra tamamen toparladım hastaneden eve geldiğimde yatmadım bile düşünün. Umarım güzel geçer doğumunuz🫶🏻
CgladaP Daisysever korkutsada kesinlikle normal yani bende epidural normal oldum ama sonrası gerçekten rahatlık diye düşünüyorum. Bu hamileliğimde sezaryen diyor doktorum sezaryen beni sonrasında zor olduğunu duyduğumdan korkutuyor
Gam simaymasalim Evet en güzel yanı da o zamanı belli hazırlıklı oluyorsun . Aynı şekilde dediğiniz gibi onca acı çekip sezeryane dönmek de var sezeryane karar verdim ve gün aldım inşallah sorunsuz atlatırım çok teşekkür ederim 🫶🤍
Elfakca Daisysever aklı olan normal doğum yapar sezeryanla doğum un sonrası çok kötü ağrısı sızısı ağrıdan çocuğu bile kolunda tasiyamiyordun 10 gün zaten pert oluyorsun birine ihtiyaç duyuyorsun ne gerek var normal doğum adı üzerinde normal Allah o gücü veriyor bebek çıkana kadar sancı çekip kurtuluyorsun 1 günde ayaklaniyorsun bide bunun sezeryan göbeği var oda başa bela hiç gitmiyor