istanbulluanne benim en son sadece bebek 140 gramdı. Doktorun dediğine göre göbek deliğimden 1 parmak aşağıda. Bunun sıvısı, plasentası, büyüyen rahmi, değişen kemik yapısı var. Ben yapı olarak ince uzun biriyim kilo da almadığıma göre şu önümdeki kocaman göbek bebek diye düşünüyorum :) etrafımdaki herkesinde bu haftalarda çıkmış zaten bu forumda bi' değişiklik var çözemedim 😅