Caganbebek tabiki anne olmak kolay değil canısı ama inan allah sana öylebi güç veriyoki o sancıyı çekiyosun inan çok zor değil ben ki kan aldırırken kırk takla atan bi insanım düşün canım okadar tezdir hamilelik süresince kendimi normal doğuma okadar iyi odakladımki sezeryan düşünmedim bile ki daha çok korkuyorum olumlu güzel doğum hikayeleri oku mesela normal doğumla olumsuz kimsenin bişey anlatmasına izin verme kendini korkutma yani evet zor ama bebeğini kucağına aldığın anda herşey bitiyo normal doğum mucizevi bişey bence.