imera_fera123 bende oldum tedavi, hatta atlattığımı düşünüyorum ama istemsizce kasılmalar ilişki sırasında canım azıcık yansa bile oluyor. Geçenlerde alttan muayene olmam gerekti bir konuda, oldukça kasıldım. Korkum doğum sancısı, ağrısı değil. Ya bu süreçte kendimi istemeden kasıp bebeğe bir şekil zarar verirsem korkusu, ya da bu süreç tekrar tetiklenir mi diye çekiniyorum. Bir taraftan bunu başarırsam kendime artık sıfır problem olduğunu da kanıtlamış olucam.
Ne kötü iş ya, aklından çıkmıyor bir türlü.