Mlke987 Gldekpnci sağlıkla büyütün canım gözünüz aydın 🙏🏻 benimde planlı sezeryan şimdi korktum nişan dediğiniz şey nasıl bişey acaba olur da gelirse anlamam diye korkuyorum nasıl bişey olduğunu bilmiyorum
Mlke987 Gldekpnci anladım benim hep kahverengi lekelenmem olur inşallah aydır edebilirim öyle bir durumda
Canseel13 Semaazz ayy önde olunca erken mi geliyor benim kızda 2 hafta öndeydi en son 32 de 34 le uyumluydu
Emyeminee Semaazz Merhaba! Ben de 35im benim de 3 hafta önden geliyor ancak şu an bir belirtim şikayetim falan yok siz nasılsınız ?Kimi dr genetik olabilir diyor kimi şeker mi acaba diyor bir de normal doğum zor olabilir diyorlar
Semaazz Emyeminee valla benimde bir şikayetim yok bebek normal doğum pozisyonuna yerleşmiş bi aksilik olmazsa normal doğum gözüküyor dedi doktorum. Kaç kilo acaba bebeğiniz?
Sultanbn Emyeminee bana da normal doğum zor diyor kafası önden gidiyor nerdeyse 2 hafta normal olmasını istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum
Sultanbn Semaazz kanala yerleşmiş mi acaba ben 37 im doğum pozisyonunda fakat kanala yerleşmemis dedi bunun için yapılacak bişey var mı acaba
Semaazz Sultanbn valla öyle bişey demedi salı kontrol var o zaman söylerler heralde sadece normal doğum gözüküyor dedi aksi bi durum oluşmazsa. Bana önümüzde ki haftada kontrole gider sonra doğuma gidersin büyük ihtimal dedi valla ben çözemedim.
NisaSevgili Gldekpnci sağlıkla büyüt inşallah darısı başımıza.. hikayeni de yazar mısın müsaitsen merak ediyorum da