1234G Gldekpnci Allah analı babalı büyütsün canım nasıl oldu normal doğum bende bekliyorum normali doğsun diye ama tık yok
Nrcn91 Gldekpnci Saglıkla büyüyün insallah :) neden sezeryan planlandı 2. Gebelik mi nasıl oldu biraz anlatırmısınız . Birde cigerleri vs gelişmiş mi küveze girmedi dimi 🥰
Semaazz Gldekpnci merhaba güle güle büyütün bebişinizi sağlıkla sıhhatle 🙂 acaba bebeğimiz kaç hafta öndeydi ben şuan 35 haftalık hamileyim ve bebeğim 3 hafta önden gidiyor doktorum her an hazırlıklı ol doğumun yaklaştı dedi size söylemişler miydi böyle bişey 😍
Gldekpnci 1234G valla bende anlamadım 1 gün önce mıde bulantısı ıshalle başladı sonrakı gün gece sancılandım nişan geldi acile gittik doğum başladı denildi 🙂
Gldekpnci Nrcn91 ilk gebelik korktuğum için öyle konusmustuk doktorumla bugün hatta kontrolüm vardı gün belirlicektik ama sabah ezanında kendi kendine gelmeyi tercih etti zaten hafta olarak ilerdeydi çok şükür küveze felan girmedi 🙏
Gldekpnci 1234G çok erken saat olduğu için acilde çok sancı çektim o yüzden açılmam baya olmuştu doktor gelince direk doğum başladı
Canseel13 Semaazz ayy önde olunca erken mi geliyor benim kızda 2 hafta öndeydi en son 32 de 34 le uyumluydu
Emyeminee Semaazz Merhaba! Ben de 35im benim de 3 hafta önden geliyor ancak şu an bir belirtim şikayetim falan yok siz nasılsınız ?Kimi dr genetik olabilir diyor kimi şeker mi acaba diyor bir de normal doğum zor olabilir diyorlar
mommyily Ayy maşallah canım bende tam bugün 37+1 im çok heyecanlandım bunu okuyunca acaba herhangi bir belirtin var mıydı doğumdan önce ağrı sızı vs
Aysel12309 Gldekpnci ya ben 3 gündür o ağrını çekiyorum akintilarim var ama nişan bilmiyorum geldimi grlçedimi baskida yapiyo aşagı ama doğmuyo