Nurrdmr15 Ege_mommyy_11 eltimin kızının adı Ecrin benim kızımın adı Eflin sonradan uyduğunu fark ettk bizde çevredekiler söyleyince ☺️
Ege_mommyy_11 Nurrdmr15 aaa evet sizde de 2 harf var bende koyarsam biri kız biri erkek yani arden diyince r harfi de baskın çıkıo söyleyişte