Ege_mommyy_11 kızlar başlıktada belirttiğim gibi görümcemin kızının adı Aden bizimde oğlumuz olacak ismini Arden Ege koymayı düşünüyoruz 1 harf eksikle siz olsanız koyarmıydınız?
Matmazelbebi Ege_mommyy_11 İçinize siniyorsa isterse aynı olsun ne önemi var. Sen mutluysan boşver gerisini 😍💕İsim güzel bu arada beğendim ❤️ Anlamı ne
Nili4321 Ege_mommyy_11 siz mi koymak istiyorsunuz görümceniz mi ? Siz istiyorsanız koyun tabi ama görümcem istese asla koymazdım
Ege_mommyy_11 Ozoooo telaffuzu falan farklı ama 1 harf var ya arada ondan bir tereddüt ettim ama arden anlamıda çok güzel
Matmazelbebi Ege_mommyy_11 Ya bende kızımın adını Alanur koyacağım o da çok renkli ışık demek. Erkek olursa bundan sonra da Allah verirse bu ismi düşüneceğim uyumlu olacak 🙈😍
Ege_mommyy_11 Nili4321 ay hayır onlar fikir bile beyan etmezler benden ötürü ben koymak istiyorum bulamadım başka isim resmen 🤣
Nili4321 Ege_mommyy_11 o zaman koy gitsin kız napcan onların bi suçu yok hahahah 😂 ben kızım olursa aybal koyacaktım ama oğlum olacak 😂
Minikmucizelere Ege_mommyy_11 ben koymazdim sanirim bizden kiskanmis diye dusunur bide onlarinki kiz sizinki erkek biraz garip olur ister istemez bilerek yapti diye dusunur tabi bu benim dusuncem herkesin dusuncesi farkli olabilir🙂
Ege_mommyy_11 Minikmucizelere öle düşünecek biri değil ince düşünceleri yok o tarafın ben çok ince eleyip sık dokuyorum daha çok ondan taktım ya zaten sormak istedim
Ege_mommyy_11 Ozoooo ahahah sanırım azcık desteğe ihtiyacım var kendimi ikna etmem için yoksa eşim ben takılmam bence güzel deri 🫣
Hizligonzales Ege_mommyy_11 koyarim neden koymayim bizimde mesela eltimin oglunun ismi Aybars bizde Barlas koyduk ama koyarken hic farketmedim sonradan farkina vardim benziyor birbirine sanki ikiz bebek ismi gibi olmus olsun ne fark eder yani koyun hosunuza gittiyse
Ege_mommyy_11 Nili4321 aaa kız da ne güzelmiş inşallah diğerine diyelim bende kız olsaydı Eflin koyacaktım ama Erkek olunca dedik Ege olsun ama bi isim daha lazım çok kısa kaldı soyadımıza uyuyor çünkü Ege Erçin
Nili4321 Nili4321 ay benim hatlar karıştı pardon sizin de erkekmiş kız değilmiş eee bacım koysana o zaman biri erkek biri kız isimlerin alakası bile yok koy gitsin 😂