sudamlasi Herkese merhaba🙋🏻 9 gün önce(38+1 de) şiddetli ve düzenli kasılmalardan dolayı hastaneye yatışım yapıldı.Bazılarınız biliyor bebeğimin omuriliğinde yarım milim fazla kemik ve çok az açıklık var bu sebepten mecburi sezeryan olacaktım doğuma beyin ve sinir Cerrahiside girecekti hastanede yoktu o yüzden doğum dört gün sonraya ertelendi o sırada hastaneden taburcu etmediler sürekli nst ye bağlıydım...28/11/2018 çarşamba günü sabah 09:00 da ameliyat önlüğümü giydirdiler doğumhaneye götürdüler heyecandan bacaklarım titriyodu🙈ameliyat odası biraz soğuktu sedyeye oturdum tansiyon nabız vs bunlara bakıldı belimden iğne yapılırken çok kastım kendimi burda felç kalınır diye başlıklar görmüştüm doğumdan bi gün önce çok korkmuştum iğne acıtmadıgı halde kastım kendimi orası zor geçti🙄masaya uzandım aniden mide bulantısı oldu başım zonkladı 5 dk beklediler anesteziden dolayıymış... Doktorum geldi işlem başladı(asla acı hissetmıyosunuz ama dokunduklarını hissedıyosunuz korkmayın)tam 09:25 te bebeğimin ağlama sesini duydum inanılmazdı çok güzel sesi var çok kibar🤗yanağıma koydukları anda sustu😍 takip amaçlı beni kadın doğum yoğun bakıma aldılar 24 saat kaldım 1.5 saat sonra sütüm geldi çok şükür🙏🏻uyuşukluk 3 saat sonra geçti 4 saat içinde gazım çıktı 🙈6-7 saat sonra ayağa kaldırlar yürütmediler evet ilk ayağa kalkış biraz zorluyo benim başım çok döndü ama sonra kendi kendime sürekli yürüdüm yürüdükçe gaz sıkıntısı geçti ve yürümek çok iyi geliyor bacaklarınız açılıyor sakın korkmayın yürüyün ve çoook su için. Benim doğumum böyleydi çok kolay atlattım şuan fıldır fıldır geziyorum her işimi yapıyorum hiç kimseden destek almadım gün içinde yoruluyorum ama değiyor evlat bambaşka bişeymiş Allah isteyen herkese nasip etsin🙏🏻İnşallah hepiniz sağsalim kucağınıza alırsınız bebeklerinizi❣️ (Bebeğimle birlikte 3 gündür yenidoğan servisindeyiz emar çekilecek onu bekliyoruz hepinizden dua istiyorum🙏🏻)
Zeliha66 sudamlasi gözünüz aydın🤗 bende spinal anestezi ile doguk yapicam benim sorum dokunduklarını hissediyorum dediniz o ara bunalma sıkılma oluyo mu. Bende panik atak var nabzim yükselir diye korkuyorum. Bide bebis dogdukdan sonra dikis atarken sizi uyurtular mi yoksa uyanikmiydiniz?
Benay sudamlasi rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hayırlı evlat olsun inşallah iyi hissediyorum diye de hoppiri zıppiri dolanma dikkat et kendine dikişlerin patlar allah etmeye çok geçmiş olsun rabbim evladına da sana da güzel ömür nasip etsin
sudamlasi Zeliha66 teşekkür ederim🙏🏻hiç bunalma sıkılma yok ama bebeğin çıkmasını beklerken bi heyecan oluyo panik atağınızın oldugunu anestezi uzmanına söyleyin sakinleştirici yapar. Dikiş atıldıgı sırada hala uyuşuk oldugun için onu hissetmıyosun uyuşukluğun geçmesi biraz zaman alıyor hiç korkulcak bi durum yok
sudamlasi Benay çok teşekkür ederim🙏🏻ama şuan da kendi başıma bakmak zorunda oldugum için böyleyim mecburen evde olsaydık yardım eden olurdu🤷🏻
sudamlasi Newmom amin🙏🏻sezeryan olduktan 2 gün sonra bebeğimin yanına taburcu ettiler ben biraz geç çıktım kan takviyeleri serumlar verildi bir gün boyunca😕
Eymenikoo sudamlasi Ne güzel anlatmışsınız sezaryen olayını çokkk abartanlar var sizin hikayeniz motive etti şu an beni.. ☺ İnşallah bebeğinizde bir an önce sağlığına kavuşur 🌼🌸
sudamlasi Eymenikoo inşallah çok sağolun. Ben burdan okuduklarımdan çok etkilenmiştim korkmuştum ama hiç öyle olmadı sütüm de geldi gaz da çıktı yürümek çok iyi oluyo karnım da hemen indi şuan bişey yok sadece stresten idrarımı zor yaptım😂idrar yapmadan odama göndermediler. Sondayı da anesteziden sonra taktılar o da çok rahattı yani korkulcak bişey yok psıkolojinizi iyi hazırlayın sütüm hemen gelcek diye düşünün Allah kolaylık versin inşallah🙏🏻
Haticeozturk sudamlasi bugün.amaliyathane ve dogumhanedeki odalara sordum senin yanına gelecekdim görmeye elif diyorum soyadı ne diyolar bulamadim😀😀bunla geçmiş olsun canim Allhim.uzun ömür versin analı babalı büyütsün darısı başımıza Nts de şancı vs normal cikti benimde 15 de kontorol sonra gün verilecek ismide guzelmis Bu Arada bebişin Allhim emar sonuçlarını da hayırlı çıkarsın
sudamlasi Haticeozturk inşallah canım çok sağol beni ordan sevk ettiler bebeğin yanına 3 gündür yenidoğan servisindeyiz. Ege üniversitesinin karşısında çocuk bölümü var ordayız kimseyi almıyolar içeri dışarda kapıda görüştürüyolar. Soyadım baş😂
arbustoo sudamlasi hayırlısıyla hicbirsey olmaz inşallah hersey cok guzel olucak sizin icin inancim hep bu yönde cok tebrik ediyorum biran evvel evede gecersiniz umarim sevgiler
Haticeozturk sudamlasi hadi ya elif adında birnhasda varmış onunda oğlu olmuş yok.o değil dedim bende ameliyathane ve doğumhane servisine bakmisdim