_mom3434 Pinark92 ona bende ağladım instagramda görmüştüm kedi köpek hiç dayanamıyorum zaten 😂 ben baya ağlıyomuşum ya 😂
Sumydmn symag ilkinde ben de çok mutluydum kızım da öyle oldu hiç ağlamaz hep gülerdi hala da öyle. Bu tam tersi bakalım ne olacak
Sumydmn symag ben öyle inanıyorum. Çocukların karakteri anne karnında belli oluyor sanki ya. Bu sefer ben de çok Nazlı ağlak bir çocuk bekliyorum 🤭 benim bu hamileliğim de öyle geçti çünkü.
Merve_vrl smnbr kızlar duygusal olur diye bir kanun olduğunu sanmıyorum 😂 ben şahsen hiç duygusal biri değilimdir. Kızımın da öyle olacağını sanmıyorum. Erkek olsa duygusal olmayacak mi yani?
Sumydmn smnbr benimki de kız ama erkeklerle yarışır 😂 erkek yiğenim kızsan ağlar bizim ki niye ağlıyor bu diye bakar.
smnbr Kediannesi1 Torununu görmek mi? Allah yazdıysa bozsun. Bunun için çok mücadele edicem ama bakalım
smnbr Sumydmn 😂 doğrudur ya. Çocukken yaramazlık dengesi değişiyo olabilir ama yetişkinlikte kadınlar erkeklere göre hep daha duygusal varlık oluyolar bence
Busraakay_26 smnbr duygusal karmaşa oluyor herşeye ağlıyor insan eşle ufak tefek tartışma dışında mobilyasınız ayakkabılığı dediği tarihte yapmadı diye oturdum ağladım ağlamayan hamile çok nadir bence