smnbr Balık burcuyum, resmen gebeliğimde ters tepti, duygusallık felan kalmadı. 1 kere sanırım durduk yere eşimi eski bi konuyu tekrar güncelleyip üzmüşümdür, sanırım içimde kalmış içerlerdim hep o konuya. Onun dışında resmen sıfır. Duygularım alınmış gibiyim. Her hamilelik kendisine özgüymüş gerçekten. Hatta 34üz az kaldı 35 olacağız, acaba kedilerim kadar sevebilecek miyim diye düşünüyorum. O evlat duygusunu sanırım doğunca yaşayacağım 🥺