mucizem0111 Benim adete 2 gün kala 78 çıktı ondan 2 gün sonra 285 çıktı ondan 4 gün sonrada 1334e cıktı 2 eylüle doktor muayenem olcak nasipse gittigimde galiba bebişi kalp atışını görürüz diye ümit ediyorum 🫣
EdaninBebegi Asiyeepg ikiz gebelik ihtimali var mı ailenizde vs.? Yüksek beta hcgler ikiz gebeliklerde oluyor
ebrartmcksm EdaninBebegi Benim adet tarihime daha 3 gün vardı geçmemişti yani erken test pozitif çıkınca beta yaptırmıştım 630 çıkmıştı. Şimdi 11 haftalığız 🥰
EdaninBebegi Asiyeepg olabilir siz bi ikiz gebeliklerde ki beta hcg değeleri ile kıyaslayın internetten
Esra_Elif_43 EdaninBebegi ikinci hamilelik olunca hemen farkettim ben 3 haftalikti öğrendigimde beta 10 çikmıştı doktor bile değer düşük diye boş gebelik dedi çok şükür 22 haftalık olduk bile 🤲
hayalim35 EdaninBebegi bn 4+2 iken kan verdim 166 çıktı dünde tam 5 haftalık olduk kan verdim 1791 çıkmış