EdaninBebegi Merhaba arkadaşlar beta hcg değeriniz ilk kez hangi haftada ne kadar çıktı?? Benim 4. Hafta da 69 :)
e_blue_sky_a EdaninBebegi 3haftada 72 çıktı ama ben 22gunde bir adet oluyordum yani yumurtlama tarihim çok erkenmis doktor öyle demişti
e_blue_sky_a e_blue_sky_a yo düşük değil. Sat göre 4.haftada 69 iyidir. Önemli olan 2gun ara verip takip eden gün yapınca 280 civarı olmalı
Btl3537 Yumurtlamadan 10 gun sonra 30 betahcg ile öğrenmiştim 🧿😍 Adet günü 539 du ♥️ Şimdi 19+1 deyiz kızımla 🫶🧿
benaslindayohum EdaninBebegi adetim 1 hafta gecikti ve kan verdim 360 civarı çıktı ultrason da kese bile gözükmüyordu rahim gebeliğe kendini hazırlıyor demişti Dr ve geç döllenme oldu son adetimle şuan son adet baz aldığımız tarih arasında 12 gün fark var
Nisan-1904 Ben 13 gün geçiktim beta 646 çıktı yani kaçıncı haftamdayım doktor kese gözükmüyor dedi 1500’lerde gözüküyomuş.(ilk hamilelik☺️)
esmaaykur Ozgetk son adet tarıhınde uygulamada kaç haftalık gızukuyor 7 haftayı bekleyın oyle doktora gıdın hem kese hem kalp atısu duyulur
tulaybkro EdaninBebegi dert etmeyin herkesin bedeni hormon yapısı başka.2 gün sonra 2ye katlamasi gerekiyor ona bakın
Ozlemkubra EdaninBebegi 1 hafta gecikti adetim 769 çıktı ultrasonda gözükmedi kaç haftalık bilmiyorum