Derinnmom NaimeYilmaz benim bi dahaki kontrolümde cinsiyeti belli olacak 🥰 kız olursa Derin, erkek olursa Aras düşünüyoruz 🌸
54Bahar54 Ben haftaya cuma günü sezeryanla doğum yapacam biz adını ayaz koycaz ayaz ismini çok beğeniyorum
Berivankyr 54Bahar54 bizde haftaya cuma doğum yapıyoruz 1 Eylül gun verildi allahin izniyle erkek bebek adını Baran yiğit koyucaz😊😊