Gzk :)) bi gün önce de yazmış belirti yık diye maşallah 🧿 size doğum nasıldı sabah 10:30 ile 15.00 arası nasıl geçti devlet mi özel mi epidural yada suni sancılık bir durum olmadı sanırım suyun hastanede mi geldi tamamen kendi okunman ile mi üsttten bastırarak mı geldi dikişin yada kesin oldu mu sen kaç kilo ile girdin bebiş kaç kg doğdu hızlandırmak için bir şey yaptınız mı ? 😂 sorularım bu kadarcık