DeustchBurcu Ozg_2134 dua et bol bol😂 hatta hamilenin duası kabul olurmuş, hepberaber dua edelim🤲🏻 sağlıkla gelsin inşallah 🌸
-Annem Ozg_2134 Kiz doğurda arkandan biz gelelim yolu aç 😂😂 26+5 tenn selam olsun sıcaklarda hiç cekilmiyorrr🥵
Ozg_2134 Ayy kızlar bu sıcakta zor dayanamıyorum kocamda bir klima alamadı gitti . Kimse bu hamişlerin halinden anlamıyor
Haticeu -Annem galiba 30 haftaya kadar erken doğum riski vardı doğmasın diye dua ediyordum simdide dogsun diye
kubrasena 38+3 ten selamlar kızlar 😇 yakında yuvarlanarak gezicez kızımla 🤭 hala gelmeye niyeti yok 🤨 belirtileriniz var mı? Benim arada kasık ve bel ağrım oluyor yalancı sancılar arttı gibi bu ara bide sıcak mahvediyor cidden 🥺
Tugrann-annesi0404 kubrasena günümüz aynı bende kalça ağrısı çok ve bugün nst de kalp atışı zayıf çıktı kahvaltıyı iyi yapmamışım diye. Sonra düzeldi
Ozg_2134 Kızlar dua edin bana 2 gün içinde doğum yapayım sabirsizim biran önce oğlumu kucağıma almak istiyorum
Zeynep1601 inscnmya nişanim geldi geçen pazartesi arada bir sancim oluyordu şimdi oda içine kaçtı geri Allah seni inandırsin günden güne kuş gibiyim 😂😂 sancı manci hak getire hurma ilişki yürüyüş bütün tezleri çürüttük😬😂sizde nasıl durumlar