QueenMother Efeoglum54 hayılısı canım proğram seni kç haftalık gösteriyor ben çok anlamıyoru. Betadan ama bende bugün verdin kanı ne hızla yükselir kaç olması lazım mesela çok bi fikrim yok nete yazdım bende oraya sordum😂
Aysnr11 Efeoglum54 valla helal olsun iyi sabırlısınız 😄 ben öğrendiğim günün haftasında gittim doktora asla sabredemem ☺️
Efeoglum54 Aysnr11 daha gitmemişim hemen gitmeyide düşünmüyorum hep radyasyon bebekler içinde iyi değil biraz daha geçsin öyle gdrım
Efeoglum54 QueenMother QueenMother ya normalde 5 .1 günlük gösterıyor program ama beta yüksek 8 haftalık betaya göre
Pamuk Efeoglum54 Betaya göre hafta hesaplanmaz.Benim.7 haftalikken 43.000 di herkese göre değişir.Sona adet tarihine göre hesaplanır.
QueenMother Efeoglum54 nasıl 5 haftalık gösteriyor anlamadım 🤷🏻♀️ son adet tarihinin işk gününü girmen lazım daha büyük olması lazım senin
Aysnr11 gulruba Kanım da pıhtılaşma var 2 kaybım var o yüzden sıkı takipliyim iki gündür de pembe kahve arası lekelenmelerim oluyor her hafta mecbur gidiyorum
gulruba Aysnr11 çok geçmiş olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah benim de 1kaybım var şuan hamileyim pıhtılaşma testi kaç gün içinde sonuçlanıyor
Aysnr11 gulruba Çok teşekkür ederim. 🫶🏻 15-20 gün sürüyor hastanenin yoğunluğuna bağlı Size de çok geçmiş olsun allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
filialunae Efeoglum54 şuan gidersen kalp atışını duyarsın aslında 7 haftalıkken duyuluyor normalde. 10. haftada cinsiyet söylemez genelde doktorlar net belli de dolmaz zaten
Aysnr11 gulruba Bana hiç bir belirti göstermiyor ama bebeğin beslenmesini engellediği için gelişemiyor ve düşüyor o yüzden kan sulandırıcı iğne kullanıyorum