Canım ben iki gün önce doğum yaptım hastanedeyim eşim yanımda kalıyor hiç korkma hemşireler herseyinle ilgileniyorlar bende dil pek bilmiyorum eşim olmadığında google ceviriyle falan hallediyorum inan o kadar anlayışlılar ki derdini anlayana kadar bekliyolar bebekle çok iyi ilgileniyolar emzirmeyi ogretiyolar bugün banyosunu yaptırıp bana da öğrettiler eşimle yarım saat hemsirelere bırakıp bahcede vakit geçiriyoruz falan çok rahat yani benim odam tek kişilik ve sezeryan ameliyat oldum o yuzden biraz sıkıldım çünkü ziyaretci kabul etmiyorlar esin yaninda olacaksa sisme yatak goturmenizi tavsiye ederim çünkü sadece sandalye var refakatci icin ilk gün dışardan yiyemedim sezeryan olduğum için ama bugün istedigimi yedim eşim getirdi çünkü emzirdigim için cok acikiyorum poğaça börek vs yapıp buzluga atabilirsin yemek gönderecek biri olmazsa yiyebilirsin burdaki yemeklerde de et olmayan makarna omlet vs yiyebiliyorum sadece meyve falan veriyorlar ama ben çok aciktigim için ekstra yiyecege ihtiyaç duyuyorum birde kahvaltıları çok az oluyor kuru ekmek kahve vs doyurmaz yani ona göre kendini hazırla gelelim bebek ihtiyaçları benden şampuan istediler senden isterler mi bilmiyorum bebegim pisikli doğdu pişik kremi vs verdiler sampuan olmasaydi onuda verirlerdi sanirim havlu bez hepsini veriyolar merak etme sadece bebeginin ve kendi kıyafetlerini götür yeterli diyebilirim aklima bunlar geldi baska sormak istedigin varsa sorabilirsin