Poncik38 Merhabalar. Fransa da doğum yapan veya yapacak olan var mı acaba hastanede felan süreç nasıl ilerliyor .bilgi verebilecek olan varmii
kahvesever__ Poncik38 ben fransada yaşıyorum ilk doğumumu fransada yaptım hastanede 4 gün kaldım sonra çıktım şimdi tekrar hamileyim 39+2 4 gün kalıp çıkacam inşallah bir sorun olmazsa
Evafor Poncik38 evet canım 4 gün kalıyorsun normal bu ama bir sürü test yapiliyor ebeler çok iyi ve çocuğu yıkama emzirme eğitimi alıyorsun odalar iki kişilik 👍
Poncik38 Tayyibe42 benm 2.bebegm ama ilk dogumum Türkiye de oldu . Fransa da ilk olacak o yüzden çok tedirginm. Fransizca biliyor musnuz
Tayyibe42 Poncik38 ben fransada dogma.buyumeyim biliyorum ben zorlanmam. Telaş yapmayin burdaki doktorlar cok iyi yaninizda fransizca anlayan biri olsun guzel gececek
Poncik38 kahvesever__ şampuan felan biz kendimiz mi goturuyoruz. Hastaneden verceklermi yoksa Bide yardımcı oluyrlar mi banyo için felan
kahvesever__ Poncik38 oğlumda vermişlerdi şampuan fallan ama şimdi veriyolar mı bir bilgim yok siz yinede koyun
Poncik38 Tayyibe42 bende fransa da doğdum ama sonra Türkiye ye yerlesince unuttum fransizcayi. Biraz biliyorum yani derdimi anlatacak kadar ama insan yine de stres yapıyor