aminehumamoms 30 derece de 28 dk yıkadım 3 defa attım acık koyu beyaz renkler olarak beyazları daha uzun süre yıkadım hiç bir şey olmadı gayet temiz güzel yıkadı cekme filan yapmadı kalıntı filanda yok sıvı olan deterjanlar daha cabuk bitiyor bu paket uzerınde 33 defa yıkama yazıyor çok fazla atmıyorsunuz zaten 2 kaşık kadar anca attım cok yoğun fazla bır çamasır değilse yenı doğmuş bebek kokusu veriyor 🥰