aminehumamoms Kızlar siveno sıvı deterjan aldım bide dalan sabun granül alsam mı diyorum siz ne kullanıyosunuz önerii postuu
guzelanne01_ aminehumamoms sabun erimiyor canım kızımda ilk sabun aldım erimiyor en düşük 30 derece 28 dakikada yıkıyor makinem bebek giysisi bölümünü seçiyorum ,bu yüzden oğlumdada kızımdada dalinin sıvısıyla yumuşatıcısını aldım çok memnunum 3 yaşına kadar kullanıyorum ben bebek deterjanını
aminehumamoms Yazmelegi_ kaç derece yıkıyosunuz peki eriyomu 30derecede zor eridiğini okudum yorumlardada
aminehumamoms guzelanne01_ kıyafetlerdemi bırakıyo yoksa haznedemi 🥹 çok üzülürüm öyle olsaa 40derecede yıkanırmı peki
Ozlem2505 aminehumamoms teşekkür ederim paketin üstünde 40 derecede 1 çay bardağı ile yıkayın yazıyor zaten 30 derece o yüzden erimeyebilir.
guzelanne01_ aminehumamoms kıyafetlerde bırakıyor haznedede canım malasef Ben beğenmedim Tortulu tortulu ve sertte yapıyor dediğim gibi ben beğenmedim 40 da yıkanmaz canım bebek kıyafetleri çekerki küçülür dahada kıyafet
Limon06 Ebebek markası olan Baby me aldık granül olarak çokta atılmıyor uzerınde derecesine göre kaşık ölçüleri var inanılmaz köpürdü ve tamamen eridi kalıntı filan yok kac gun gectı hala bebek gıbı kokuyor tek tercihim artık bu olacak 🥰