Birkucukprens Selam arkadaşlar 1 Eylül de doğum yapacağım kimlerin doğumu yakın ? Bir korku ve heyecan sarıyor içimi 🤯 yalnız olmadığıma eminimmm.
Hasret-Onur65 Birkucukprens Benim de 28 Ağustos görünüyor tahmini doğum ama bakalım bı stres bı heyecan bilmiyorum yani nasıl giderecem
Glymen Hasret-Onur65 Benimde 28 Ağustos tahmini doğum ama bugün çatı muanesi oldum sizde durumlar nasıl
chefmom Birkucukprens kendi isteğiniz ile mi sezeryan oluyorsunuz yoksa herhangi birşey mi oldu diye sormak istemiştim 😊
Tinkipinki Bende normal doğum olucak tam günü bellimdeğil ama 28 ağustosta 40 oluyoruz . Korkuyorum belim çok ağrıyor tuhaf hisler içerisindeyim 🥲 birde dün kontrolüm vardı doktor suyu artmış biraz dedi sorun yok dedi ama korktum epey birşey olucak diye
Birkucukprens Tinkipinki hiç birşey olmaz inşallah doktor kontrollerinizi aksatmayın inşallah güzel sağlıklı normal bir doğumunuz olur 🌸 her doğum şekligüzeldir sonuna kadar bekleyin tavsiyem
Fffatmaa Benimde tahmini doğum 9 Eylül ama doktor henüz birşey demedi. 3 4 gündür de baya değişik hissediyorum kendimi nasıl anlaşılır acaba doğumun yakın olup olmadığı