Ben tüp bebek yaptırırken bile bırakamadım bu bebeği çok aradım çok istedim çok stresliydim doktor bebeğin tutmaz dedi bırakamadım yine de
Ama sonunda rabbim nasip etti öğrendim son sigaramı içtim ve bıraktım
Oysaki 8 haftalığım mide bulantım vs yok içsem tiksinmeden içerdim hatta canım çok istiyor
Ama ilk 3 ay her an düşük tehlikesi var biliyorsunuz
Sürekli kendime bebek düşerse eşim beni suçlar ben kendimi suçlarım etrafımdakiler annem kayınvalidem herkes beni suçlar diye kendime hep vicdan yaptırdım böyle bıraktım