Sanathanim happy_mutter benim de o haftalarda 1-2 kez kanamam olmuştu. Bu ilaçla duruldu sıkıntı yapma
Nagihanbkr happy_mutter canım bende de kanama oldu 3 hafta kadar kullandım ilacı Allaha şükür geçti gitti 29+3 günlük olduk Allahın izniyle geçecek sabret
happy_mutter Nagihanbkr Allah bebeğinizi bağışlasın sağlıcakla kucağınıza alın inşallah🙏🏻iyi ki varsınız,çok sağolun🙏🏻