Merhaba,bugün hastaneye gittim.Dün çok az kahverengi akıntım gelmişti ve beraberinde sürekli kasılmalarım oldu.Doktoruma bunu söyledim,usg de kanama alanları var dedi,tahlil yaptırdım,progestan 2×1 verdi.3 saat önce kullandım ama hala ara ara kasılmalarım oluyor.Moralim çok bozuldu.Düşük riski var.Böyle durum yaşayıp sıkıntısız atlatanlardan morale ihtiyacım var🙏🏻desteklerinizi bekliyorum