Bende aynı böyle tereddutteydim yaptırmasam mi diyordum çünkü açlık şekerim 68 70 75 falandi kafam rahatlasın diye yaptırdım 75 gramlık açlık sekerim yine düşük ama gel gelelim ki onu içtim 1.saat 207 2.saat 153 çıkmış ve ben herşeyi çok dikkat ederek yiyordum paketli gıda hiç yemedim meyve suyu ne bileyim krem şanti puding hiç böyle seyelr yemedim ekmegi kesmedim arada birde börek falan yiyordum anne babamda kardeslerimde şeker hastalığı yok polikistik over ya da obez degilm 58.5 ile hamile kaldım 23+6 dayım 65 kiloyum su an bebeğin suyu fazla değil önden ya da geriden gelmiyor kilosu çıkmasına çok şaşırdım doktorum da şaşırdı hatta yine de siz bilirsiniz tabi ki