Nur_50 bende öğrendim kızımız geliyormuş 🩷 şubatın başı gibi doğumum olucak Allah nasip ederse . Normalde 18 haftalık olmadı lazım 2 hafta geç döllenmeden dolayı 16 haftalığım . Bu gün belim ve kasıklarım ağrıyor fazla ayakta kaldım herhalde . Yurt dışında geri dönücem bavul hazırlığı yaptım ondan olabilir 🤷♀️ikili test ultrason iyi çıktı kan tahlili riskli çıktı fetal DNA önerdi ben yurt dışında yaşıyorum Türkiye’de tatil için gelmiştim pazartesi dönüyorum o yüzden genetik testi orda yaptırım demiştim burda fiyatlar çok yüksek geldi bana . Ben orda paralı fiyatını öğrenmiştim yalan olmasın 100 küsür dolardı burada yaptıran arkadaşlar 300 küsür dolardan bahsediyorlar . Ama şöyle bişey var Türkiye’dede olsam kesin yaptırırdım