mervemurat16 Nur_50 Hamilelik yorgun gidiyor.Tam iştahın yerine geldi kusmalar kesildi derken başa sardık😔Geçen hafta %80 kız dedi doktorumuz bugün tekrar bakıcak cinsiyetine.
MF0127 Nur_50 selamlar herkese 🤗 zor ama yinede her haliyle güzel hamilelik geçiriyorum diyebilirim ☺️ biz net öğrenemedik haftaya tekrar gidicez ama erkek ihtimali yüksek dedi şuan 13+4 olduk 🥰
MF0127 Nur_50 inşallah canım rabbim bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰❤️
Gul2769__ 12+4 doktor Mart yedisi dedi ama davetsiz misafir iki hafta öncede gelebilir sonra da dedi🙈 cinsiyetimizi öğrendik oğlumuz olacak😍ikili tarama aranızda yaptıran varmı ben yaptırdım da ultrasonda çok şükür iyiydi
Nur_50 Gul2769__ bende yaptırdım temiz geldi 😃ilk gebeliğim oğlum oluyor nasipse inşallah. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.🌸
051020antalya Selamlar herkese 🥰 14+3 bizde ama hala cinsiyet öğrenemedik. 2 hafta sonra kontrol ama insan meraktan çatlıyor 🤦♀️ Kusma yaşayan var mı benim hala geçmedi ☹️
Nur_50 051020antalya rabbim yardımcın olsun benim hamilelik boyunca kusma bulantım olmadı.🌼 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.