Iremdgn Koalammm sancin mi geldi yoksa suni ile mi yaptin canim birde nisandan sonra bebegin hareketlerinde değişim varmiydii
Koalammm Iremdgn kontrole gittiğimde doktor uyarı yaptı sancılarım öyle başladı canım zaten o gün de doğum yaptım o yüzden bebeğin hareketlerini felan hatırlamıyorum.
Aysemahmutt Koalammm bnmde 2 gündür var pazartesi kontrol var 36+2 haftalığım sezeryan 38 de alacağını söyledi ama arada sancım oluyor bakalım ne çıkar pazartesi ye