Duygu8178 Minmom malesef öyleymiş. Randevu bulamadım ondan şimdilik gidiyorum derya hanıma bakalım eğitim araştırmaya gidecem gibi
Cilelikuzu Duygu8178 Bizde 18+3 olduk, bende Derya hanıma gidiyorum doğum 22 bin diye duydum ocakta doğum olacak o zamana zam da gelir gerçekten çok pahalı insan ne yapacağını şaşırıyor
Duygu8178 Cilelikuzu aynen yılbaşı zammı baya zam gelir Allah sonumuzu hayır etsin valla sağlık konusunda hiç acimalari yok insanları zara sokuyorlar