Parlakk Mahirissmoms 11 haftaligiz devlete gidiyorum bahadır beye gidiyordum tayini cikti bu kez Betül hanıma aldım bakalım
kelebekucusu Mahirissmoms 32+4üz 30+0da Betül hanıma başladım ilk muayenede memnun kaldım idare eder yani ama ikinci muayenede memnun kalmadım me yazık ki. Yine de mecburiyetten devam edeceğim.
Cmleszr 19+1 haftalık şu an 🙏 Hem cagsu da Mustafa beye hemde üniversitede Betül hanıma gidiyorum ☺️🙏
Cmleszr umaydurununannesi ben 13 haftalıkken İstanbul’da öğrendim 17 haftalıkken de Mustafa beye gittim öyle denk geldi o zaman söylemişrti
Duygu8178 9+1 olduk bizde. Şuan için dery hanıma gidiyorum. Memnunum. Doğum nasıl olur bilmiyorum henüz konuşmadık daha çok yeni diye.
Minmom Duygu8178 derya hanım dogumu çağsuda yapıyor kendisine ayrı hastaneye ayrı para ödeniyor çok pahalı
Cilelikuzu Duygu8178 Bizde 18+3 olduk, bende Derya hanıma gidiyorum doğum 22 bin diye duydum ocakta doğum olacak o zamana zam da gelir gerçekten çok pahalı insan ne yapacağını şaşırıyor
Duygu8178 Minmom malesef öyleymiş. Randevu bulamadım ondan şimdilik gidiyorum derya hanıma bakalım eğitim araştırmaya gidecem gibi