Sedoliko XEmosumX ay gözlerim doldu okuyunca , inşallah vardır hayırlsıı ise 🙏🏼🥰 bugün evin misafir dolu ama yarın sabahta görürsem hemen gidip kan vereceğim inşallah 💃🏻💃🏻💃🏻
XEmosumX Sedoliko hadi yarinki testini de mutlaka etiketle bizi inşallah var cikar insallah bende 30 unda yapcam günler gecmiyor
tatlibebegim_ Sedoliko aay var gibi kız iğne etkisi geçmiş gibii bence çünkü çok silik yarın sabahtan tekrar yap koyulaşma var mı diye bakk
Sedoliko tatlibebegim_ iple çekiyorum sabahı , yarında görürsem hemen gidip kan vereceğim inşallah 🙏🏼🥰🥰
Sedoliko htc02 sadece kasık ağrım kramplarım var. Onun dışında hiçbir şey yok 🤷🏻♀️ umarım bu da belirtidir 🙈😀
Sedoliko XEmosumX inşallah canım , Allah gönlümüzdekini bize hayırlı eylesin 🙏🏼hep beraber güzel haberler alalım verelim birbirimize. Sende oyalanacak bir şeyler bul mutlaka. Yoksa zaman geçmiyor 😀 bende aynı durumdayım
tatlibebegim_ Sedoliko daha hiç bişey belli değil canım kaçıncı günün bugün iğne etkisi geçmemiş dsha galiba
tatlibebegim_ Sedoliko silik çıktıysa vardır kuzum benim ilkinde 10.gün tamamen negatifdi bi kan ver istersen
Sedoliko tatlibebegim_ Bu şekilde Lina. En üstteki 1-sonra 2- en alttakini de bugün yaptım. İhtimal var mı sence. Ya da adet gecikmesini mi bekleyeyim ?
tatlibebegim_ Sedoliko ilk ikisi kuruma çizgisi gibi en sondaki yaptığın çok zor görünüyor iğne etkisi çoktan geçmiş yarın kan ver bence
XEmosumX Sedoliko canimm bence var gibi yeni oluşuyor o yuzden silik normalde negatife dönüp sonra silik yeniden basliyor ya sende dönmeden devam ediyor gibi duruyor insallah umarim oyledir sen sabah bi daha test yap yine çıkarsa kesin kan ver
Sedoliko tatlibebegim_ yok ilk ikisi ilk yaptığım an öyle çıktı zaten. En sondaki de hemen bu şekilde silikleşti. Hiçbiri kurumaya dönmedi. Ama bugün yaptığım daha silik olunca acaba iğne etkisi yeni mi geçiyor diye tereddüt ettim. Dediğin gibi en doğrusu yarın gidip kan vereyim. Hayırlı sonuçlar alırım inşallah 😇
Sedoliko tatlibebegim_ aaaay maşallah maşallah maşallah , sağlıkla gelsin aminnnnnnn 🥰🥰🥰 çok çok sevindim canım , kendim haberi almış gibi. Allahım sağlıkla büyütsün inşallah 🙏🏼
tatlibebegim_ Sedoliko teşekkür ederimm canım benimmm senden de bekliyorum bu mutlu haberi inşallahh ❤️❤️😍🌸