Sedoliko Kızlar selam , 11 Ağustos tarihinde çatlama iğnesi yaptım. Bugün iğneden sonraki 11.günüm. Merak edip erken gebelik testi yaptım. Bu şekilde silik çizgi çıktı. Sizce iğne etkisi mi ? Yumurtlama tarihime göre 25 ağustosta regl görmem gerekiyor.
tatlibebegim_ Sedoliko ben 2 aşılama oldum ilkinde tamamen 10.gün negatif olmuştu ikinci aşılamada ise 13.gün test yaptım 14.günde yaptım daha koyuydu tuttu
AleynaResul Sedoliko bol bol su tüketin iğnenin etkisi daha çabuk atılır ben 24.günü adet görmüştüm test pozitif olsada bende tutmamıştı bidahaki ay kendi kendine oldu inşallah sende tutmuştur ❤️
Sedoliko Tayinim çıkmadı zaten çok mutsuzum , sonuçlarıma bakarken bi yandan testte silik çizgi görünce ne yapacağımı bilemedim. Yardım kızlar 🙏🏼 erken mi yaptım test sizce
Sedoliko tatlibebegim_ yarın sabah ilk idrarla tekrar deneyiyim değil mi ? Daha koyu olursa var o halde 🙈
LovelyMom_ Catlatma ignesinden sonra gun sayimi igne vurulan gunden mi sayiliyor yoksa ertesi gundenmi?
Sedoliko @XEmosumX @Birhayalimvr tatlibebegim_ Kızlar bu sabah ilk idrarla yaptım alttakini. Üstteki dündü. Ne düşünüyorsunuz ?
XEmosumX Sedoliko ben 11.günü yaptigimda vardi sizinki gibi cizgi 12.günü tamamen negatif oldu yarında yapın çıkarsa muhtemelen vardır
tatlibebegim_ Sedoliko aay var gibi kız iğne etkisi geçmiş gibii bence çünkü çok silik yarın sabahtan tekrar yap koyulaşma var mı diye bakk
XEmosumX Canim igne vuruldugun günü 1 sayarsak 13.günün benim geçen ay 12.gün böyle silikti 13.gün tamamen negatifti sizinde 13.gününüz bence olma ihtimali cok yüksek insallah vardır yarında yapın yine çıkarsa kan verirsiniz 😊
XEmosumX XEmosumX hatta çok sabirsizsaniz bugunde verebilirsiniz 10 uzeri cikarsa igne etkisi degil artk gebelik olmus demektir zaten 😊
Sedoliko XEmosumX ay gözlerim doldu okuyunca , inşallah vardır hayırlsıı ise 🙏🏼🥰 bugün evin misafir dolu ama yarın sabahta görürsem hemen gidip kan vereceğim inşallah 💃🏻💃🏻💃🏻