Merhaba,
2.gebeliğim 39+1 olduk bugün oğluşum ile.Geçen kontrol de 3.kez alttan muayene ettiğinde doktor gelecek gibi değil kanala bile girmemiş ohooo diye söylemde bulunup bu hafta içerisine sezaryen için gün verdi.Bebeğim3,5 kg ilki 3 kilo doğmuştu bunu doğuramazsın kafası da büyük gibi söylemde bulundu.Aslında bi tarafım bekleyeyim en azından bi 40 haftasını bari doldursun belki su sancı ve nişandan herhangi birisi gelir diyor bir tarafımda doktor gün geçtikçe riske atıyorsun diye söylediği için bebeğimi riske mi atıyorum acaba diye korkuyorum 😦 Sezaryen dan zaten korkuyorum kafam allak bullak oldu 🥺🥺😭