Semaa12 bana fobliol u aile hekimim yazmisti. Bir sure kullandim.Sonra hamile kalinca kadin dogumcuma gittim, o da bu ilac agir dedi ve devletin karsilamadigi aktif folikasit iceren bir ilac yazmisti. Bende neden oldugunu sordugumda, fobliol u biz genelde agir hastalar hatta kanser tedavisi gorenlere veriyoruz, cok agir demisti. Bunu aile hekimime sorunca da onlar ilac firmalarina oara kazandirmaya çalışıyor, bu ilac herseyinizi karsilayan bir ilac demisti. Ikilemde kalmistim ama kadin dogumcum aktof folikasit verdigi icin, onun dedigini kullanmaya devam etmistim