Livanur22 elvangnc benim çıkmıştı hemde çok silik değildi :) inşallah sendede çıkar rabbim isteyen herkese nasip etsin
Livanur22 ldmzki normalde tam 2 hafta geçince yapın diyorlar testi ama ben sabırsızdım yaptım ve gördüm eğer sizinde bir hfta olduysa deneyebılırsınız veya 12 gun bekleyin
ldmzki Livanur22 bugün tam 12 gün oldu çatlamayı göreli biraz önce de regl sancısı gibi geldi gitti bakalım artık Umarım gelmez
Bernuss İnstagramda bir gebenin günlüğünden aldım bu ay denedim fakat tutmadı ordan alabilirsiniz isterseniz
Tinii_minii_mom Minnak kurabiyeler ve bir gebenin günlüğünü en son aynı anda kullandım hangisi daha net gösteriyor diye. Bir gebenin günlüğü bir tık daha net sanki. Ama ovulasyon takibi için iki sayfada çok geç dönüş yapıyor maalesef
Lumlum babyiscoming_ iki marka denedim biri laboquick diğeri innovita. İnnovitadan daha çok memnun kaldım.
Lumlum Tinii_minii_mom ben minik kurabiye falan bilmiyorum açıkçası direkt Trendyol satıcısından aldım :)
Tinii_minii_mom Lumlum instagram sayfasından alırsanız eğer sizinle ovulasyon takibi yapıyırlar. Aşırı yardımcı oluyor gerçekten psikolojik açıdanda. Ben 6 ay onlarla devam ettim iyi geldi
Seyma0101 babyiscoming_ bir gebenın gunlugunu cnm bende senelerce pes etmeden kullandım suan hamıleyım darısı tum ıateyenlere ınsllah 🤲
babyiscoming_ Seyma0101 bir gebenin günlüğünden jel aldım onu kullanıcam 😍 İnnovita ovülasyon testi aldım bir de onu 😍 inşallah bu ay güzel sonuç alırım❤️